Hoi! Leuk dat je onze website bezoekt :). Ik vertel je graag wat meer over ons. Little-i is opgericht in 2016 door toen nog 2 jonge onderneemsters. Tijdens onze scripties voor de opleiding Small Business and Retail Management hebben we Little-i opgericht: een webshop met leuke babyproducten en kraamcadeautjes. Dit was natuurlijk nog niet genoeg, de een ging daarnaast nog fulltime werken, de ander besloot de Master Marketing te volgen. Een aantal jaar later staan we nu hier. Uiteindelijk bleek de tijd schaarster te zijn dan we hadden gehoopt, en hierdoor heb ik in mijn eentje een doorstart gemaakt met Little-i.
Little-i. Kleine ik. Wij verkopen de leukste producten en cadeautjes voor baby’s en kleine kinderen. Hoe bijzonder is het om een deel van jezelf terug te zien in zo’n klein wondertje dat misschien nog in je buik zit of dat je misschien zelfs al vast kan houden. Wij verkopen daarom de leukste producten voor jouw Little-i. Neem gerust een kijkje in ons assortiment 🙂
Wie ben ik dan? Ik ben Sanne Jennissen, afgestudeerd aan de Msc Marketing. Een vakgebied wat ik erg interessant vind. Waarom kopen mensen het ene product wel en het andere niet? Waar hebben klanten behoefte aan? En hoe kan je inspelen op deze behoefte. Marketing is dus niet het botweg verkopen of het misleiden van mensen, wat wel vaak gedacht wordt. Het gaat echt om de wensen van de klant en deze zo goed mogelijk proberen te vervullen. En dat is toevallig iets wat ik erg leuk vind. Vandaar dat Little-i is opgericht.
Missie en visie van Little-i
Missie – Little-i is opgericht om de consument te voorzien van een leuke webshop gericht op babyproducten en kraamcadeaus. Mensen vinden het vaak lastig om een leuk kraamcadeautje te kopen en wij willen hierop inspelen door het aanbieden van onze producten die eigenlijk altijd bruikbaar en/of leuk zijn om te krijgen. Wij geloven in een wereld vol Little-i’s die je als vader, moeder, tante, oom, opa, oma, vriend of vriendin lekker wilt verwennen.
Visie – Wij willen binnen 10 jaar uitgegroeid zijn tot een waardige speler op de markt voor babyproducten en kraamcadeaus. Dit houdt in dat we jaarlijks zullen moeten groeien. Dit willen wij realiseren door continu te vernieuwen, innoveren en de klantbehoefte te analyseren.